24 uur

Financieel Administratief medewerker

Zet jij jouw financiële talent in om ons succes verder uit te bouwen?

24 uur | Eindhoven 

Word jij onze nieuwe collega? Met 22 collega’s werken we vol enthousiasme aan ons samenwerkingsplatform Iris Intranet. Met Iris helpen we ruim 160 organisaties beter samenwerken en communiceren. Wij zijn op zoek naar een Financieel Administratief medewerker die deel wil uitmaken van ons succes. Bij ons vind je een baan met veel flexibiliteit, lekkere bonenkoffie en thee, fruit op kantoor én jaarlijks een weekend weg.

Dit doe je als Financieel Administratief medewerker

In deze veelzijdige rol voer je verschillende financiële en administratieve taken uit, zoals de facturatie, boekhouding en betalingen. Jij staat midden in de organisatie en werkt met verschillende collega’s samen, zoals onze salesafdeling, de projectadviseurs en directie. Oh en: je bent direct onze favoriete collega, want jij zorg ervoor dat we elke maand op tijd ons salaris ontvangen 😉. 

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Inboeken van administratie in boekhoudprogramma en projectmanagementsysteem;
  • Opstellen, versturen en bewaken facturatie;
  • Controle en verwerking inkoopfacturen;
  • Voorbereiden en uitvoeren loonbetalingen, -heffingen en belastingen;
  • Voorbereiden jaarrekening ten behoeve van accountant;
  • Opstellen begrotingen, prognoses en financiële rapportages;
  • Algemene administratieve werkzaamheden;
  • Inkoop en beheer van pennen, post-its en potloden, maar ook van onze koffie en koekjes!

Wie jij bent:

We zijn op zoek naar een zelfstandige collega met een oog voor detail, een hulpvaardige en klantgerichte werkhouding én een talent voor organiseren. Onze nieuwe collega wordt intern natuurlijk helemaal klaargestoomd voor deze functie. Verder vinden we enkele andere dingen belangrijk:

  • Een afgeronde relevante opleiding op MBO4-niveau of hoger; 
  • Je hebt al wat ervaring in een vergelijkbare functie; 
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, schriftelijk en mondeling; 
  • Ervaring met werken met Microsoft 365 programma’s;
  • Ervaring met het werken in boekhoudpakketten, bij voorkeur ervaring met het boekhoudpakket King. 

Ook als je in het begin van je carrière staat of niet aan álle functie-eisen voldoet moedigen we je aan om te solliciteren. We gaan graag met je in gesprek!

Hoe we van jou een gelukkige collega maken:

  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en een jaarlijks trainingsbudget;
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling;
  • Flexibiliteit en mogelijkheden om thuis te werken. Zo zorgen we voor een goede werk/privé balans;
  • Knuffels van onze kantoorhonden Lana en Nixxi;
  • Verse bonenkoffie en fruit op kantoor;
  • Een Swapfiets als je met OV komt: zo ben je binnen 10 minuutjes vanuit Eindhoven Centraal op kantoor;
  • Leuke teamactiviteiten, waaronder elk jaar een (fenomenaal) weekend weg en een wekelijkse borrel.

Word jij onze nieuwe collega?

Herken je jezelf in deze vacature en wil je onderdeel uitmaken van ons team? Stuur dan je motivatie en CV uiterlijk 30 september naar ons toe via onderstaande button. Heb je nog vragen of wil je graag even bellen? Dan kan je contact opnemen met Roel Knapen via 040 246 30 40. We spreken elkaar snel!

Solliciteren

Vul hier je gegevens in

We spreken elkaar snel!